Hoe kunnen we je helpen?
Vragen of opmerkingen over je bestelling? Stuur gerust een mailtje.
Bedrijfsgegevens
Hey Butter
Ganzenbroek 6
5437 BK, Beers nb
Nederland
KVK nummer: 88848825
BTW nummer: NL004660929B41
Ons support team staat elke werkdag tussen 10:00 en 21:00 voor je klaar om al jouw vragen en opmerkingen te beantwoorden.
LET OP: We mogen geen medische advies geven.
Veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen, stuur ons dan een berichtje.
Bestellen en bezorgen
Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelbedrag onder de €35,- rekenen wij voor zendingen binnen Nederland €3,95 verzendkosten.
Bij een bestelbedrag vanaf €35,- is de verzending binnen Nederland gratis.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten België en Duitsland
De verzendkosten voor bestelling buiten Nederland zijn als volgt:
België: €3,95
Duitsland: €6,95
We hebben het zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt, met een paar klikken heb je jouw favoriete items al in huis.
- Kies
Kies een product en plaats dit in het winkelmandje. - Naar kassa
Heb je al het gewenste in je winkelmandje, klik dan op doorgaan naar afrekenen. - Aanmelden of invullen
Heb je een account, log dan in en al je gegevens staan al ingevuld. Lekker makkelijk! Of klik op account aanmaken en maak een account voor extra gemak en mogelijkheden. Wil je geen account, vul dan alle benodigde gegevens in. - Controleren & betalen
Kies één van onze betaalwijzes en controleer je bestelling. Klopt alles? Klik dan op bestelling plaatsen en betalen. Wij doen de rest.
Klik op een product om op de ‘product detailpagina’ te komen, hier vind je veel foto’s en extra productinformatie. Blijft er toch een vraag over dan helpen we je graag:
Stuur een e-mail en wij beantwoorden hem zo snel mogelijk.
support@heybutter.nl
Of whatsapp met ons 0485 781 888
LET OP: We mogen geen medische advies geven.
Ons support team staat elke werkdag tussen 10:00 en 21:00 voor je klaar om al jouw vragen en opmerkingen te beantwoorden.
Heb je een bestelling geplaatst, maar kom je er later achter dat je toch een ander product had willen bestellen of nog iets aan je bestelling wilt toevoegen? In de meeste gevallen is dat geen probleem.
Uiteraard kunnen we jouw bestelling alleen wijzigen wanneer deze nog niet verzonden is. Heeft jouw bestelling de status In behandeling. Dan kunnen we jouw bestelling eenvoudig wijzigen. Neem direct contact op met onze klantenservice via Whatsappp: 0485 781 888.
Heeft jouw bestelling inmiddels de status verzonden bereikt? Dan kunnen we jouw bestelling niet meer wijzigen. Uiteraard kun je jouw bestelling wel zonder problemen snel en eenvoudig ruilen of retourneren.
Wil je jouw bestelling annuleren? Wanneer wij jouw bestelling nog niet hebben verzonden, is dat natuurlijk mogelijk. Wij betalen het volledige bedrag zo snel mogelijk aan je terug.
Je kunt jouw bestelling alleen annuleren wanneer deze de status ‘In behandeling’ heeft. Neem in dat geval direct contact op met onze klantenservice via Whatsappp: 0485 781 888.
Als jouw bestelling al verzonden is en de status verzonden heeft, kun je helaas niet meer annuleren. Je kunt het pakket natuurlijk wel eenvoudig retourneren. Wanneer jouw retour pakket voldoet aan alle voorwaarden, krijg je het aankoopbedrag volledig van ons terug.
Op de product pagina kun je de voorraadstatus van het product zien. Je kunt alleen het aantal artikelen aan je winkelwagen toevoegen dat we op voorraad hebben. Wanneer een artikel is uitverkocht, zal dit ook zichtbaar zijn.
Wij hebben geen minimum bestelwaarde. Wel betalen wij bij een bestelling vanaf €35,- de verzendkosten!
Bij bestellingen onder de €35,- rekenen we €3,95 verzendkosten voor bestellingen in Nederland en België.
Onze pakketten verzenden wij met PostNL en worden op maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur bij jou bezorgd.
Je kunt ervoor kiezen om een PostNL ophaalpunt te gebruiken of zelfs een eigen bezorgdatum te kiezen. Liever een avondbezorging? Kies dan voor de optie avondbezorging.
Benieuwd wanneer jouw pakket wordt bezorgd? Kijk dan op track & trace die je van ons ontvangt na bestelling.
Zodra jouw bestelling verzonden wordt, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Als wij jouw bestelling verzenden, vermelden wij in dit bericht de Track & Trace code waarmee je de status van jouw bestelling kunt volgen.
Je kunt jouw bestelling volgen vanaf het moment dat wij het aanbieden bij PostNL. Op deze manier kun je precies zien op welke dag jouw pakket wordt bezorgd.
Wil je iets voor iemand anders bestellen of jouw bestelling op je werk laten bezorgen? Dan kun je in jouw accountgegevens een afleveradres invullen dat afwijkt van het factuuradres.
Staan alle producten die je wilt bestellen in je winkelwagen? Klik dan op doorgaan naar afrekenen – jouw gegevens. Bij jouw adresgegevens geef je zowel een afleveradres als een factuuradres op. Heb je al eerder bij Heybutter.nl besteld en wil je dezelfde adresgegevens gebruiken? Vul dan je inloggegevens in en vink gebruik mijn account gegevens aan. Het afleveradres en factuuradres dat je eerder gebruikt heeft worden dan automatisch ingevuld.
Zijn de producten die je besteld hebt op voorraad? Dan sturen we je pakket dezelfde (werk)dag nog naar je toe. Meestal heb je het dan de volgende dag al in huis.
- Maandag besteld geleverd op dinsdag
- Dinsdag besteld geleverd op woensdag
- Woensdag besteld geleverd op donderdag
- Donderdag besteld geleverd op vrijdag
- Vrijdag besteld geleverd op zaterdag
- Zaterdag besteld geleverd op dinsdag
- Zondag besteld geleverd op dinsdag
Wij sturen een e-mail wanneer uw bestelling verzonden is.
Ben je niet thuis op het moment van bezorgen, dan biedt PostNL jouw pakket aan bij de buren. Lukt dit niet, dan stuurt de bezorger jou een mailtje met een code. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, dan biedt PostNL op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer het pakket bij je aan. Daarna kun je het pakket ophalen bij een PostNL servicepunt. Je ontvangt bericht over waar je het pakket kunt afhalen. Vergeet niet jouw legitimatiebewijs mee te nemen want dit moet je op het servicepunt laten zien. Je kunt het pakket gedurende 1 week ophalen, daarna wordt jouw bestelling naar Hey Butter retour gezonden.
Voor actuele levertijden rondom de feestdagen, neem contact op met onze klantenservice
Ruilen en retourneren
Bekijk hier alle informatie over ruilen en retourneren.
Betaalmethoden
De meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Via iDEAL kun je via jouw eigen bank een betaling uitvoeren. Om te betalen kies je jouw eigen bank in de laatste stap van het bestelproces. De banken die worden ondersteund door iDEAL zijn:
- ABN Amro Bank
- ASN Bank
- Bunq
- Van Lanschot Bankiers
- Handelsbank
- ING
- Knab
- Rabobank
- RegioBank
- Revolut
- SNS Bank
- Triodos Bank
Apple Pay is de internationale betaaldienst van Apple. De betaaloptie is alleen zichtbaar voor iPhone, iPad, Mac en Apple Watch-gebruikers die online shoppen via Safari, dit is de standaardbrowser van Apple
Met Betaal na Ontvangst betaal je jouw bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.
Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen.
Internationaal populaire online betaalmethode met veiligheidsgarantie. Via jouw eigen PayPal-account kun je jouw bestelling afronden. Let wel op dat aan jouw PayPal-account een bankrekeningnummer of creditcard gekoppeld is. Door de Aankoop- en Verkopersbescherming biedt PayPal extra zekerheid voor alle partijen.
Betaal jouw bestelling online via een creditcard van Visa, American Express, Maestro, MasterCard. Een eenvoudige manier om jouw bestelling af te ronden met extra aankoopbescherming geregeld via de creditcardmaatschappij.
De bekendste online betaalmethode van België. De betaling wordt afgerond via jouw eigen bank. Deze manier van online betalen komt overeen met het Nederlandse iDEAL.
Betalen
Waar staat je factuur
- In de eerst ontvangen e-mail van ons, na het plaatsen van een bestelling genaamd: “orderbevestiging” staat je factuur in de bijlage.
- Heb je een account dan kun je de factuur ook hier terugvinden.
- Klopt de factuur niet of kun je de factuur toch niet vinden stuur dan een e-mail met je gegevens, ordernummer en eventueel gewenste aanpassingen. Dan sturen wij de factuur nogmaals per e-mail.
- Probeer het nogmaals.
- Of kies een andere betaal mogelijkheid.
- Bij weigering door de door ons gebruikte betaling(s)partner(s). Kun je contact opnemen met de partner(s) of een andere betaal optie kiezen. Wij hebben geen inzicht in hun gegevens.
- Kijk even in je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
- Even 1 uurtje wachten. Soms door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling vertraagd. Heb je hierna nog geen orderbevestiging ontvangen, stuur een WhatsApp bericht via 0485 781 888, e-mail met een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en wij helpen je snel.
- Je krijgt je geld op dezelfde manier terug zoals je betaald hebt: bij het gebruikmaken van het herroepingsrecht binnen 14 dagen na jouw ontbindingsmededeling op je bank-, Creditcard- of PayPal-rekening.
- Bij achteraf betalen met Betalen na Ontvangst: is crediteren niet mogelijk in dit geval krijg je het geld teruggestort van ons (Heybutter.nl) op je bankrekening en moet je de rekening aan Betalen na Ontvangst nog steeds voldoen.